2011. szeptember 11., vasárnap

Augusztusi kedvencek

Kicsit megkésve, de itt vagyok az augusztusi kedveceimmel. Alapesetben szeretem legkésőbb ötödikéig megírni az előző havi kedvences bejegyzést, de most ez a hetem annyira sűrű volt, hogy egyszerűen nem volt időm nekiülni.Elég - magamhoz képest - sok dolgot próbáltam ki ebben a hónapban, és örülök hogy beváltak, nem szívesen költöm ez a pénzem olyan dolgokra, amiket utána nem használok. A Bioderma sminklemosó pont nem újdonság, de nagyon szeretem még mindig. A nyári dögmelegben külön jó érzés, hogy nem olajos alapú lemosót használok. Új szerelem a Neutrogena grapefruitos arclemosója. Reggelente szoktam ezt használni, este meg a szokásos Baleát. Nagyon finom illata van, pont erre van szükségem hajnalok hajnalán. :) A Nivea makeup starter krémre nagyon kíváncsi voltam, és szerencsére bevált. Sosem próbáltam még más primereket, de ezt szeretem, jól oszlik rajta az alapozó is, BB krém is, és magában is jó érzés viselni. A csokis maszk láz engem is elragadott, meg tudnám enni olyan finom illata van. :) A shea vajat a Dolce latte szappanokkal együtt szereztem be, büdi szegényke, de nagyon szeretem.Két kedvenc körömlakkom a Catrice I scream peachje és a Rimmel Lemon dropja volt, többnyire Essence Juliaval megbolondítva. És végre valahára találtam egy eldugott Rossmannban (tudtátok, hogy a Rákóczi téri vásárcsarnokon belül van egy Rossmann? :D) a tüskés körömlakklemosóból, így végre nem kell vért izzadva leszednem a csillámos lakkot - Timi módszerét is ki fogom majd próbálni, mert jó ötletnek tartom.
Sminket nagyon nem használtam, lefolyt volna rólam minden, a max ami rajtam volt: BB krém (Skin food mushroom), púder (Rimmel stay matte), bronzosító (Essence Sun club kókuszillatú csíkos) és szájfény (Essence Sun club 02), de az istenért se bírtam róluk éles képet csinálni.Ezt a Domestos tisztítószert minden egyes takarítás alkalmával használtam. Nem olyan sűrűn folyó, mint a sima, de felmosóvízbe, zuhanyzót/mosdót takarítani tökéletes. Nincs az a maró szaga, és a kezem sem lesz utána büdös, citrom illatú az egész. DM kuponnal vettem ha jól emlékszem, szerintem most érdemes kipróbálni mert tényleg kb 200 Ft-ba kerül így.A kedvenc olvasnivalóm abszolút Az Éhezők Viadala első két része volt, epedve várom, hogy az utolsó is megjelenjen itthon. Olvassátok el! :)Andi amerikai palacsintája nagy sláger lett itthon. Úgy gondoltuk, ha már amerikai palacsinta, akkor adjuk meg a módját, vettünk juharszirupot. Müller sajátmárkás, állítólag Bio, és nagyon finom. Én ezelőtt még sosem kóstoltam juharszirupot, önmagában meg sem bírnám enni (a mézet is csak teában meg sütiben viselem el, borzalmasan édes nekem pl kenyéren), de rácsepegtetve a palacsintára nagyon finom. Többnyire rápakoltam még úgy fél kiló gyümölcsöt, és kész a lakoma.
Elfogyott, úgyhogy kép róla sem készült, de imádtam a Dolce latte fahéjas szappant is.És persze az örök kedvenc, Panda, aki itt épp rajtam csodálkozik, hogy miért nézek tv-t.

Nektek mik voltak az augusztusi kedvenceitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése