2012. április 7., szombat

Napirajz

Nézelődtem a gépemen, és rátaláltam pár lementett Napirajzos képregényre. Nem tudom mennyire ismeritek, még évekkel ezelőtt sírásig röhögtük magunkat rajta, most is hangosan röhögcséltem, hogy rájuk találtam, pedig már tudom az összeset fejből. Előre szólok, hogy eléggé alpári humora van a rajzolónak, de szerintem elképesztő, Bálinttal ugyanúgy idézgetjük, mint a Macskafogót vagy Monty Python jeleneteket. (Ha ismeritek a "feladó: Fisher, címzett: Leander" alapművet, és ti is halálra röhögitek magatokat rajta, akkor ez is nektek való. Ha nem, akkor lehet inkább ne olvassatok tovább. :D)

Sajnos mostanában nincs nagyon ihletem írni, ezért is hanyagolom egy kicsit a blogot, de igyekszem összeszedni magam. Addig is beteszem ide a kedvenc képregényeimet, amik ma feldobták a napomat. :)






Egyik nagy kedvenc. :D




Ezen mindig szakadok. :D

Ez volt a legelső amit láttam, Bálint mutatta, haláli. :)



A képek mind a napirajz.hu-ról vannak.

2 megjegyzés:

  1. A kedvences feliratú nagyon durva:D nézem a többit is:P

    VálaszTörlés
  2. Nem ismertem eddig ezt az oldalt, de most megnéztem egy rakást, egy páron sírva röhögök :D Köszi a tippet :)

    VálaszTörlés