2013. január 9., szerda

MAC Paint Pot: Rubenesque

Még Joy-napokon szereztem be életem első paint potját a Mactől, nem is tudom miért halogattam eddig, hogy írjak róla. 


A paint potokat gondolom nem kell bemutatnom, de azért kicsit írok róla általában. Ez egy krémes szemhéjfesték, ami önmagában és alapként is megállja a helyét. Nem mindenkinél válik be konkrét szemhéjalapozónak, akinek extra olajos a szemhéja annak ez is kicsit mászkálni fog, de az esetek nagy részében plusz alapot nem igényel. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

Én leginkább azért döntöttem úgy, hogy befektetek egybe, mert a kórházi gyakorlatok miatt nagyon rohanósak lettek a reggeleim, viszont csak szempillaspirállal kicsit meztelennek éreztem magam. A paint potok ezért is szuperek, csak ujjal felhajigálja az ember, 1 percen belül megvan mindkét szemem és mégis van valami szín a szemhéjamon. 

 
A tégely egyébként egész nagy, 5 g terméket kapunk benne. A képen szinte nem is látszik hogy használom, pedig mióta megvan 1-2 kivétellel minden nap ez volt rajtam! Szerintem elképesztően sokáig elég lesz, egyelőre el sem tudom képzelni hogy elfogyjon. 

A boltban sokat hezitáltam a Rubenesque és a Bare study között, de végülis az elsőnél maradtam, a kék szememmel nagyon jól kiegészítették egymást. Ettől függetlenül lehet a Bare studyt is beszerzem a későbbiekben, sőt igazából most már mindegyik érdekel, csak kb sosem használnám el őket. :( 

Bal oldalon vaku nélkül, jobb oldalon vakuval.

Én ujjal szoktam használni, nekem sokkal kényelmesebb és egyszerűbb így a felvitele, mint ecsettel. Nagyon jó krémes állaga van és a szín építhető, általában 2 rétegben szoktam használni, ha csak ezt viszem fel a szemhéjamra. Púder alá egy réteg is jó, és nagyon érdekes látni hogyan változtatja meg a szemhéjpúderek fényét, színét. :) Szeretek vele kísérletezni, és lehet is szerencsére. A színét egyébként aranyfényű baracknak mondanám, nekem nagyon a szívemhez nőtt.

Az eladó azt a trükköt javasolta, hogy használat közben amikor nem épp veszem ki belőle az anyagot fejjel lefelé tegyem le az asztalra, így addig sem szárad, amíg pepecselek a felvitellel, és a kupakot sem kell állandóan csavargatni. Ez a módszer beválni látszik, már 2 hónapja használom de még mindig ugyanolyan krémes mint az első napon. 

Az ára 5500 Ft, ami elsőre lehet kicsit húzósnak tűnik, de én abszolút meg vagyok vele elégedve, hiszen nagyon sokáig elég lesz ez a tégely. Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek! Ha gondolkoztok a megvételén de nem tudjátok melyik szín lesz a nyerő kérjetek nyugodtan segítséget az eladóktól, eddig mindenhol segítőkészek és kedvesek voltak velem. :)

Nektek van paint pototok? Melyik a kedvenc színetek? 

5 megjegyzés:

  1. Nekem a painterly volt az első, lassan 2 éve megvan, de semmi minőségbeli változást nem vettem észre rajta, és még mindig nagy a szerelem :)

    VálaszTörlés
  2. egy ideje kacérkodok a paint potokkal, és én is ezt néztem ki elsőnek, de még várat magára.
    egyébként én tetővel is minden krémes dolgot fejjel lefele tárolok - krémes szemhéjfestéket, tust, szemhéjalapot - és tényleg működőképes.

    VálaszTörlés
  3. Nekem másfél éve van meg a Nubile (limitált volt)... majdnem minden nap használom főleg alapként... Én mindig fejjel lefelé fordítom használat közben, így még mindig kifogástalan az állaga...és még megvan szinte a fele, pedig 1,5éve rendületlenül használom!!...:)))) A Rubenesque-kel én is régóta szemezek:)

    VálaszTörlés
  4. A Painterly és én 2.5 éve vagyunk elválaszthatatlanok. :) A 2. tégelyemet fogyasztom, az elsőnek nagyjából a felét ki kellett dobnom 1.5 év után, mert besötétedett és fura állaga lett a krémnek. Azóta ujjal nem nyúlok bele, akárki akármit is mond. Nem értem miért írja mindenki h ujjal használja és évekig semmi baja, nekem tuti h attól romlott meg... :/

    VálaszTörlés
  5. Én ujjal használom, 2 éve legalább, még csak le sem fordítom, semmi baja. Nemrég megvettem a painterly után a rubenesque-et és magában nekem csalódás volt, olyan tartósnak vártam, mint a painterlyt, de becsíkozódott. Viszont a painterly-re rákenve valami iszonyat tartós. Egyszer elfelejtettem lemosni hajmosás előtt a sminkem és mikor kijöttem a zuhany alól, kb tökéletes állapotban virított a rubenesque a painterly felett. Jól meglepődtem az biztos :)

    VálaszTörlés