2013. október 3., csütörtök

Catrice és Essence tusfilcek

Ezeket a tusfilceket anyától kaptam az esküvő előtt, mikor Szombathelyen voltunk egy ideig. Akciósak voltak a Rossmannban, 1000 Ft alatt volt azt hiszem mindegyik. Három darabot hozott nekem, az Essence fekete, a két Catrice pedig kék és zöld, pontosabban a Black blue és a Black green névre hallgatnak.


Örültem nekik, még sosem volt tusfilcem, és az én kis béna kezeimmel elég nehéz tusvonalat húzni. Zseléssel és ferde ecsettel már ügyes vagyok, de a folyékony tus még mindig nem az én barátom. 

A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!


Felülről lefelé: Catrice Black blue, Catrice Green blue, Essence fekete


Elsőként a színekről: A két Catrice nagyon pigmentált (a képen mindhárom minta egy húzással készült), a kék valóban feketébe hajló, a zöld inkább olajzöld szerintem. Az Essence hagy némi kívánnivalót maga után, mintha kifogyóban lenne, pedig új volt tuti, mert le volt fóliázva. Mindenesetre szép fekete, csak többször kell átmenni a vonalon ha tuti feketét akarunk. A hegye mindhárom tusnak jó, kellően kemény, de kicsit hajlik, ha szükség van rá. Vékony és vastag vonal is húzható velük. 

A tartóssága a csomagolás szerint extra tartós. Hm... Na itt akadnak a problémáim. Kézen megdörzsölve valóban meg sem mozdul, szinte lerobbanthatatlan (erre mindjárt visszatérek). Szemhéjon használva azonban mindhárom tus mászik. Először nyári kánikulában próbáltam, ezért a meleg és az izzadás számlájára írtam, hogy 1 óra alatt felpislogtam a mélyítővonalamba a festéket, de sajnos ez a mostani 10 °C-ban is megtörténik. A szemzugban, a mélyítővonalban, és minden olyan helyen ahol érintkezik másik bőrfelülettel is a tus, szétkenődik. :( A két Catrice, és az Essence is sajnos. Emiatt bármennyire is szépen pigmentáltak, az én szememen használhatatlanok. Próbáltam őket csak Mac paint pot fölött, paint pot + szemhéjpúder fölött, szemhéjalap + púder fölött, és mindenhogyan mászik. 



Na és akkor a lerobbanthatatlanság. Az Essence olajos vagy micellás festéklemosóval szépen lejön, a Catrice két tusa viszont megfogja a bőrömet, ami még másnap is látszik. A képet olajos sminklemosás és szappanos kézmosás után készítettem. 

Nagyon sajnálom, hogy nálam nem működtek, tényleg szerettem volna szeretni őket. 

Ti próbáltatok már filces tust? Melyik vált be nektek a legjobban?


1 megjegyzés:

  1. nekem is megvan ez a Catrice-es kék tus, és nálam is ugyanez a gond, hogy gyorsan elmászik és egyáltalán nem tartós, viszont ami meg fent marad, azt úgy kell lekaparni, annyira nem jön le... :O

    VálaszTörlés